vrijdag 7 november 2008

De tijd vliegt!!

Elke ochtend schiet ik overeind:'wéér een nachtje om!' Wat gaat het ineens ontzettend rap, de teller staat vandaag op 'nog 4'. En wat doe ik dan zoal de hele dag? Als verantwoorde moeder, zus en vriendin, heb ik vanochtend m'n testament bij de notaris ondertekend. Ik heb een wegwijs-A4tje gemaakt dat gaat over m'n adminstratie en m'n rekeningen bijna allemaal betaald (bijna, er moeten ook verrassingen overblijven :). Ook probeer ik m'n huis enigszins op te ruimen. Dat lukt van geen kant, ik ben ongestructureerd en als ik om me heen kijk lijkt het alsof ik alleen maar rommel verplááts. Elke dag sporten in de sportschool, en bellen met Seppie over dinsdag en erna. Het lijkt of er steeds meer lijstjes ontstaan. CD's verzamelen voor Sef die er voor mij een Ipod mee gaat vullen, een fotoboekje maken met foto's van mn geliefden, hoeveel pyama's heb ik nou eigenlijk nodig? Volgende week gaat Charles op survivalweek met z'n klas ('goh mam, we gaan sámen survivallen'), en dus ligt er op m´n bureau een inpaklijst. Als ik thuiskom straks is de Sint in het land, weer lijstjes dus. Een wireless router gekocht zodat ik kan laptoppen in bed (eh, aansluiten lukt niet) een e-mail naar m'n closest friends in Utrecht gestuurd om onbeschaamd om hulp te bedelen (levert een verrukkelijke lijst met lieverds op), en zo gaat het maar door. Ik ben razend druk, en de tijd: die vliegt met me mee.

Geen opmerkingen: