maandag 10 november 2008

Relax! Nothing is under control.

Deze wijsheid kreeg ik vandaag toegestuurd van inzicht.nu, de inspiratiesite die op allerlei onverwachte en ondoorzichtige momenten levenswijsheden naar mijn mailbox stuurt. Deze ontving ik vanochtend, toen ik me sterk aan het verbazen was over mijn goede nachtrust van de afgelopen tijd. Had ik voor operatie 2 nog aan één stuk door slapeloze nachten, tegenwoordig ga ik in mijn electrisch voorverwarmde bed liggen en slaap in één ruk door tot de ochtend. Wat een zegen! De vraag is natuurlijk alleen: ben ik echt zo kalm en rustig, of heb ik gewoon 20 jaar te laat een electrische deken aangeschaft?
Hoe dan ook, het is fijn dat ik overdag lekker uitgerust ben. Ik gedraag me namelijk de laatste dagen als een hoogzwangere met ernstige schoonmaakaanvallen. Ramen wassen heb ik vorige week al gedaan, en ook het huis al gepoetst, maar toch vond ik dat dat vandaag nog eens dunnetjes over moest. En dan moesten er nog mails verstuurd, alle oud papier weggegooid, 2 wassen gedraaid, bij de buurvrouw op bezoek, een sprookjesfiguur voor nichtje Hilde bij de AH gehaald en... dat verhipte wireless internet aangesloten. Wat ik natuurlijk nooit zelf kan. Godzijdank meldde zich een vriend met computertalent. Struikelend over de emmers sop, de losliggende kabels van de stofzuiger en bijna uitglijdend over mijn spekgladde keukenvloer wist deze held dan toch tot mijn computer te geraken en ... eureka, het werkt! En zo lig ik hier in bed met mijn electrische deken op 10 dit laatste blogje te schrijven. Tot later weer, lieve lezers! Het ga jullie allemaal goed!

Geen opmerkingen: