woensdag 19 november 2008

Laatste nieuws!

Lieve lezers,

Zojuist belt Trix mij met geweldig goed nieuws. Dr. Horenblas kwam haar opzoeken met de uitslag van het weefselonderzoek.
Hij zei: 'Ik weet dat je er graag een zus bij had willen hebben, maar het is goed nieuws en ik kon niet wachten om je dit te vertellen!' Nou, we willen allemaal wel een dokter die zo van wal steekt.

Geen uitzaaiingen!!!

De kanker was inmiddels wel spier-invasief geworden en was bijna door de blaaswand gebroken.
We kruipen allemaal, Trix voorop, door het oog van de naald!
Ik heb een borrel nodig!

groetjes
Seppie

4 opmerkingen:

Arno zei

Goeie shit!!!! En ik begreep dat ze zelfs bubbles aant drinken was om te vieren. Jammergenoeg wel Spa Rood bubbles ;-)

Arno zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Lieve Trix en zussen en broers en kids, Wat een goed nieuws! Ik ben zielsblij voor jullie. Die stoute cellen hebben het wel heel spannend gemaakt. Gelukkig heeft onze held Dr. Horenblas Trix tijdig geholpen. Het lijkt wel een spannende detective waarbij Trix, in haar hoofdrol, het wel heel spannend heeft gemaakt. Vanaf nu kan Trix weer op gaan bouwen. Met als belangrijk doel een glaasje witte gekoelde wijn temidden van haar geliefde zussen en broers en kids die haar onvoorwaardelijk steunen.
Heel veel liefs,
Syl

Fianne zei

Ik krijg er gewoon de rillingen van, wat een super goed plot in deze thriller. Nu maar hopen dat het goede herstel doorzet en we binnenkort weer mogen genieten van een blakende Trix! Enne.. wat ontzettend mooi dat er zo goed voor haar gezord wordt. Ik ben blij voor jullie allemaal, liefs!