donderdag 30 oktober 2008

De datum!

Het achtbaanwagentje waar ik al geruime tijd inzit, is vanochtend met een klein schokje weer in beweging gebracht. Er is een datum! Op 11 november om 11.00 uur meld ik me in het AvL voor het voorprogramma. Op woensdag 12 november is de operatie. Na het telefoontje met het AvL heb ik eerst zus Seppie gebeld die met me meegaat de 11de. Godzijdank kan ze op deze datum! Na wat gegil en gegriezel aan de telefoon hebben we wèl bedacht dat het fijn is dat ze rekening houden met het feit dat ik een Limburger ben en we hebben terstond besloten om ons stipt om 11.11 te melden! Dan staat het gesternte zeker goed!
Daarna heb ik direct m'n tas gepakt en ben ik richting sportschool gevlogen. Hier moest wat energie uit! De fysiotherapeut heeft me een conditietest afgenomen (voldoende!), m'n vetpercentage opgemeten (helemaal goed!), en m'n gewicht gemeten (precies hetzelfde als 3 weken geleden! Hoe is dat in gódsnaam mogelijk!). Nog één weekje ga ik me uitleven in die sportkelder. Op naar de 11de van de 11de om 11.11 uur.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

En ook nog even een weekje uitleven in de snackbar, de koelvitrine des supermarkts, de doos bonbons en de wijnkelder, neem ik aan? Anders krijg je nog ondergewicht!

liefs
Seppie

Liek's zei

He lieve Trix,

Dat moet toch een goed voorteken zijn, de 11e van de 11e om 11 over 11? Een mooiere dag/tijd had je niet kunnen krijgen!! :-D

Liefs,
Liek

ingrid zei

Hoi Trix,
Wat goed dat je zo'n mooie datum hebt. Nu nog het blaasorkest :-)
groet,
Ingrid

Anoniem zei

Lieve Groot,
Op die datum maken ze toch altijd de nieuwe prins bekend? Choco? Plassex? Anyhow Finao! Marianne

syl zei

Lieve Trix,
Komt die lieve dokter van het AvL toch niet toevallig uit Brabant en Limburg? 11/11 is toch een bijzondere datum ook in carnavalsland. Dat ie op de 11/11 een blaastest doet is niet erg. Alsie (jouw hero dokter blaas) de volgende ochtend maar brood en brood nuchter is want onze lieve dierbare vriendin moet heel vakkundig en terdege ontblaast worden zodat deze lieve godin weer helemaal schoon en fris is van binnen zodat zij in februari weer kan carnavallen in het Limburgse. Ik heb over de datum een heel goed gevoel lieve Trix. Heel veel liefs en sterkte!
Sylvia

Anoniem zei

Wat fijn! Whaa! Ja, prachtige datum. :)

En gefeliciteerd met Sef!
(morgen heb ik m'n tentamen over kanker... brr)

Unknown zei

hallo Trix,

ik zit in hetzelfde schuitje, echter ik kies een bricker. Ik ben vreselijk benieuwd hoe het jou is vergaan, gaat alles goed? lag je lang voor pampus na de operatie? Laat het me alstjeblieft even weten.

groetjes
Ineke