maandag 24 november 2008

Topoverleg!

Maandagochtend: ook hier in het AvL gaat iedereen weer aan het werk. En als patient zal je dat ondervinden ook! Sinds 08.00 uur vanochtend trekt er al een bont defile van zorgverleners langs m'n bed: verpleegkundige, uroloog, laborant (ff bloed prikken), stomaverpleegkundige, zaalarts, transferverpleegkundige, zorgassistent. Wat een gezelligheid! Dit is de stand van zaken: er wordt door de transferverpleegkundige wijkverpleging in Utrecht aangevraagd. Afhankelijk van het tijdstip dat zij kunnen beginnen, mag ik naar huis. Misschien is dat vanavond al, anders morgen. Gelukkig heeft niemand nog overmorgen geopperd, dus die mogelijkheid verdring ik gewoon!
Met de uroloog wordt een strak schema van controles gemaakt. Twee soorten: pouchcontroles en tumorcontroles. Over 6 weken 1e afspraak met Horenblas voor de pouch, verder elke 3 maanden tumorcontroles. Schuiven ze me weer de CT-scan in.
Tja, en over dat naar huis gaan: stiekem had ik me veel te vast voorgenomen dat dat vanochtend zou zijn. Dat werd dus weer even janken daarstraks. Maar goed, de tranen van teleurstelling zijn gedroogd en ik heb me daarnet getrakteerd op een overheerlijke cappuccino in het restaurant beneden in de hal. Nu kan ik er weer tegen, hoor! Tot later weer! liefs trix

Geen opmerkingen: