maandag 6 oktober 2008

Uitslag CT-scan!!!!

Vanmiddag in de Albert Heijn hoor ik nog van Saskia dat Simon Horenblas me morgen rond de middag gaat bellen over de uitslag van de CT-scan, als hij die heeft. "Trix, verheug je nog nergens op, het kán zijn dat die uitslag er nog niet is. Op dit moment is die er nog niet. Morgen belt Horenblas je in ieder geval, misschien kun je anders even overleggen over dat je je eierstokken wilt behouden". Leuk, zo'n gesprek naast de blikken sperciebonen in de AH!! Saskia en ik hebben er nog hartelijk om staan lachen. Koud een uurtje later krijg ik dr. Simon aan m'n mobiel. Eerst weet ik nog niet met wie ik spreek, tot ik luid en duidelijk hoor: "de CT-scan is goed!". Jongens, ik heb me misdragen aan de telefoon. Gegild van blijdschap: "nee ècht?!!! Ik krijg een hartverzakking!!! Spreek ik met Simon Horenblas zèlf??? En vervolgens: "als u naast me zou staan zou ik u nú omhelzen!". Gottegottegot, jongens, ik moet de volgende keer m'n excuses maken! Dr. Simon zelf klinkt blij. "Ik kan me je opluchting goed voorstellen!" en "nu gaan we met vertrouwen óp naar de operatie". En moet hij vooral grinniken. Oh jongens, ik was totaal niet beheerst en niet ladylike, en de helft van het gesprek ben ik vergeten. For all I know kan ik m zó ten huwelijk gevraagd hebben. Nu zit ik met gloeiende wangen aan m'n laptop om jullie het goede nieuws te vertellen. Ik geloof dat ik nog nooit van m'n leven zó blij geweest ben. Er gloort licht aan het eind van deze tunnel! En ik hou van jullie!!

14 opmerkingen:

Anoniem zei

het beste nieuws!!!
Juul zegt "mam waarom moet nu huilen als je blij bent"!!!!
wat een enorme opluchting.
dikke zoenen en vooral nog lekker plassen.
x x jo

Anoniem zei

Hoi Trix,
Wat super! En wat een fantastische zussen heb je.
groet,
Ingrid

Susan zei

Trix, wat een ge-wel-dig nieuws!!! Geniet ervan> neem er een flink glas wijn op, en een zak chips, en borrelnootjes en een portie bitterballen en gevulde koeken, chocolade bollen, slagroomtaarten....

liefs
Susan

Anoniem zei

Trix,Fantastisch!!!
Helemaal geweldig. Ik had vanavond even tijd om te lezen en dan meteen goed nieuws dat is helemaal te gek
We houden van je!! dikke kussen
femilie Janssens

Arno zei

Zucht....
(letterlijk van verlichting ;-)
X, A

Stien zei

TOP! Wat een fan-tas-tisch nieuws... daar knappen we nog eens van op :-)

Dan heb ik ook nog een goed idee om die conditie wat op te vijzelen...:
Wat dacht je van een wandeling naar Utrecht CS, de 5 min. trein naar Terwijde en dan 15 min. lopen voor een vette calorierijke lunch hier thuis? Je bent meer dan welkom. XX

Anoniem zei

NIet beheerst en niet ladylike? Heb je een luide scheet in de hoorn gelaten? Ach, die man zal heus wel wat gewend zijn, denk ik zo!!!

En: WHO CARES!!! You're alive!!!

HEERLIJK nieuws, maar dat wist je al!

Anoniem zei

He Trix,

Net voor het eerst je blog gelezen....en val meteen met mijn neus in het goede nieuws....wat ontzettend fijn voor je! Heb vertrouwen en zet hem op in die sportzaal, kun je volgend jaar de marathon lopen!!!

En by the way, ik heb nu al genoten van je blog (klinkt een beetje morbide maar ik bedoel dat je de vreselijkste dingen ontzettend humoristisch en plastisch beschrijft waardoor ik tegen wil en dank in de lach schiet), dus ik denk dat deze periode je nog wel eens een bekende nederlander kan gaan maken...Uitgeven dat blog straks!!!

liefs, Eline

Marjolijn Delver zei

Lieve Trix,
Niks excuses, vraag de man ten huwelijk!
Heerlijk nieuws. Nu alleen nog even afzien met die bonbons, gebakjes en Vlaamse frieten, dat zal nog niet meevallen. Ik leef echt met je mee.

Uit ervaring weet ik dat het helpt om superfit en in conditie een operatie te ondergaan, het helpt echt. Je revalideert daarna 10 x zo snel. Maar bouw het rustig op, ga niet gelijk een marathon lopen. Nou ja, je merkt het vanzelf, als het je rood voor de ogen schemert en je bril gaat beslaan moet je even stoppen.
Lijn

Anoniem zei

Lieve Trix,

Wat ongelooflijk fijn dat je een goede uitslag hebt! Hoorde net van Anna het hele verhaal en wil je even zeggen dat ik heel erg met je meeleef! Wil je ook heel veel sterkte wensen. Het is waarempel niet niks!!!

Heel veel leifs en een dikke zoen

Paulette

marlo zei

Trixie, geweldig nieuws!! Hoe blij kan je dan zijn met zo'n bericht. Bizar, maar ook heel begrijpelijk.
Lees in je nieuwe blog dat de afspraken met W. heel gezellig zijn. Wat mooi dat je een maatje hebt die het allemaal al doorgemaakt heeft. Dat is wat je nu nodig hebt.

Fianne zei

Nu snap ik inderdaad waarom je zo straalde toen ik je van de week zag, heerlijk! Wat een top nieuws en het lichtpunt dat je zo nodig had. Ik lees je blog met een lach en een traan, er kan geen thriller aan tippen. Héle dikke knuffel en succes met aansterken, Fianne

nieske zei

Ik zou het van blijdschap then and there hebben laten lopen in die AH.
Top meid!

Anoniem zei

Lieve Trix,

wat ontzettend fijn dat je een goede uitslag hebt gekregen. Ik ben zo ongelofelijk blij voor je!


Een hele dikke zoen vanuit Hilversum
X Doretha