vrijdag 24 oktober 2008

surprise!

Vrijdagavond 18.00. Toch een tijdstip waarop een béétje werknemer opgelucht een borrel drinkt en gelukzalig `weekend.!` zucht. Mijn collega´s zijn van een ander slag, ben ik achter gekomen. Die draaien hun hand niet om voor een georganiseerde overval op dat tijdstip! Eén bescheiden belletje aan de deur en ineens... staan àl mijn collega's in m'n keuken, mèt bloemen, mèt de heerlijkste schalen eten, mèt drank, glazen, borden, de hele santekraam. Ineens is er feest in mijn huis en ikzelf zit niet in het organiserend comité! Een prachtige lieve toespraak van m'n manager Jenny en een ontroerend 'mood-boekje' met bijdragen van iedereen om me moed in te spreken voor de operatie. We hebben getoast met z'n allen en daarna heerlijk gegeten. Het was zo lief en ontroerend en geweldig, ik gloei er nog steeds helemaal van. Het is nu definitief en onomstotelijk aangetoond: ik heb de leukste en hartverwarmendste collega's van de wereld! Lieve Joep, Marieke, Jen, Vera, Pascal, Lamber, José, Jenny, Marieke, Eef, Marleen en baby Circe, Nathalie, Esmeralda en Ernestine: Dank! Jullie hebben me een onvergetelijke avond bezorgd!

2 opmerkingen:

Arno zei

Lieve collega's !!!! Enne kan het natuurlijk niet laten: is het dan niet een moed-boekje?!
XA

Trix zei

Tuurlijk is het een moed-boekje, heel vrij vertaald naar 'mood book'!