vrijdag 5 december 2008

Licht!

Gisteravond 21.30 uur: 39,5 koorts. Nu is de maat vol. Jammerend lig ik in bed "dit houd ik geen nacht meer vo-hol!". Vriendin Ilse belt direct met de huisartsenpost en legt m'n penibele situatie uit. Er wordt besloten dat ik een nieuwe kuur moet beginnen. Nou jongens, ik had er totaal geen vertrouwen meer in. Ik was werkelijk op het punt aanbeland dat ze alles met me mochten doen, van boven tot onder opensnijden, in een ijsbad onderdompelen of nogmaals aan 11 slangen leggen: alles, alles, alles vond ik goed als die afschuwelijke koorts maar alsjeblieft mocht ophouden.
Ilse springt intussen op de fiets om die nieuwe wonderpillen te halen, en om 23.00 neem ik de eerste in. En warempel... om 00.30 zakt de temperatuur naar 38,7 en om 2.30 zelfs 37,9! Later in de nacht stijgt de boel weer iets, maar er is in ieder geval enig effect waarneembaar! Ik heb 's nachts van pure vreugde nog wat yoghurt met banaan gegeten, met dank aan Ilse!
Vanochtend pil nummer 2 genomen en daarnet heb ik van vriendin Barbara de heerlijkste pompoensoep die er bestaat gegeten en zelfs een boterham met ei. Een hele maaltijd! Dit gaat de goede kant uit, ik voel het. Vannacht bleef Ilse hier logeren, vanavond logeert zus Marlou hier. Het is heerlijk dat er goed op me gelet wordt en zo krijg ik weer een beetje vertrouwen... Hoop van harte dat 't zo doorzet!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Yes!!
Fijn te lezen dat het de goede kant op gaat.

Dikke knuffel
Jen

Arno zei

Yeah (Trixy) baby!!!

Anoniem zei

Hoewel ik 5 zusters heb, ook een moeder heb gehad, en diverse vrouwelijke omstanders heb genoten, ben ik toch niet helemaal vies van vrouwelijke intuïtie !

Als Trix voelt dat het de goede kant uitgaat, dan help ik dat hopen. Fijne Sinterklaas.