woensdag 8 juli 2009

Lek en gespannen

Vannacht goed geslapen en geen koorts vanochtend. 'Zou ik me alles verbeeld hebben?', zo pieker ik. Laat ik de huisarts maar eens bellen, kijken of hij nog wat aan die urine van mij gezien heeft. En ja, er zat bloed in de urine dus de dokter laat weten dat ik echt de kuur af moet maken. Het is wel degelijk foute boel.
Zenuwachtig sta ik op. Kan het zijn dat ik dit keer gewoon geen koorts krijg? Om te beginnen maar weer eens goed en langdurig spoelen die pouch. Daarna lekker douchen en aankleden. Nog vóór ik m'n stomapleister op doe, loopt de urine alweer over mijn buik.
Jezusmina, is dit mijn lijf? Met alle hulpmiddelen, pillen, bezoeken en telefoontjes aan ziekenhuis, uroloog, huisarts, stomaverpleegkundigen, heb ik ineens het gevoel dat ik niet meer leef, maar dat ik meedoe aan een of ander medisch experiment. Als ik voor alle uren betaald zou worden, hoefde ik niet meer naar kantoor!

5 opmerkingen:

Fianne zei

Lieve Trix,

Ik dacht al ff je blog checken want zag al gisteren dat je niet happy was op kantoor. Grrrr...niet fijn voor je!!! Zet 'm op!!!! Liefs, Fianne

Marlou Groot zei

'Een of ander medisch experiment...' ineens zie ik overeenkomsten met Michael Jackson. Gek he!

Lieverd, hopelijk is dit het gewoon. Ik bid dat er iets zinnigs uit dat onderzoek gaat komen, want dit is geen leven zo!!!

Liefs knuffel,
Marlou

Trix zei

lieverd. je weet wat ma altijd zei: ´bidden in nood... helpt geen kloot´. Ik verheug me nergens op, kwa dinsdag. Misschien moet ik gewoon nóg meer geduld hebben. Na een paar hele ´downe´ dagen, heb ik weer ergens wat moed gevonden. Hup, daar gaan we weer! kus, trix

Anoniem zei

Hoi, ik heb nu zelf een tweetal maanden een indiana pouch en heb je blog met veel interesse gelezen. Vlot geschreven en vaak heel herkenbaar. Groetjes, Nele

Trix zei

beste Nele,
Dank je wel voor je reactie! Wat leuk om hier weer een ´lotgenoot´ te treffen! Ik hoop van harte dat het je goed gaat! Tuurlijk ben ik benieuwd naar je ervaringen. Als je het leuk vindt om die eens uit te wisselen, mail me dan gerust op trixgroot@planet.nl. Hartelijke groet, trix