dinsdag 5 mei 2009

I miss my blog

Al is het maar voor 3 lezers, of misschien 4: ik ga door met bloggen. Ik heb het afgelopen jaar iets eigenaardigs opgelopen. Te pas en te onpas denk ik "o, dat is ècht wat voor een blogje!'. Afgelopen jaar was had het dan meestal te maken met m'n ziekte, maar nu is het beest los, en denk ik het ook als ik in de trein zit, in Bakkum, in de Albert Heijn, bij NS in het bedrijfsrestaurant, bij een vriendin aan tafel, in de kroeg en in de bioscoop. En ook als ik 's avonds in bed tv lig te kijken (dat jullie niet denken dat ik alleen maar onderweg ben, integendeel). Ik heb die verhalen een maand lang genegeerd. Nu geef ik het grif toe: I miss my blog. Ik ga weer lekker schrijven, over van alles en nog wat. Dat zal ook regelmatig over kanker gaan, want daar heb ik nog niet helemaal mee afgerekend. Zoals Pieter van Vollenhoven het zo treffend zei: 'je hebt een verborgen gebrek, dat op elk moment kan toeslaan'.
Welnu, Trix' kankerhoekje was ook een beetje verborgen geraakt, maar slaat nu weer toe!".
PS: zie je ook dat er allerlei nieuwe gadgets zijn? Zo kun je je abonneren en je als volger aanmelden. Doe er je voordeel mee.

10 opmerkingen:

Theodora zei

Jaaa, fijn dat je schrijft. 'Wie schrijft die blijft', waar slaat dat eigenlijk op, in dit licht bezien?
Oké, ik ben nu volger en waar kan ik me abonneren?
liefs!

Trix zei

lieve sep, gezellig! Dat abonneren doe je onderaan de pagina. Daar kun je ergens klikken op ´abonneren op berichten´. Ik hoop dat het werkt! liefs trix

Do zei

Lieve Trix, fijn dat je weer schrijft! Tot gauw! Dikke kus, Doretha

Anna Groot zei

Ha Trix,

Ik heb me ook opgegeven als volger, maar wat verder?
Want ik ontvang geen e-mails of iets. Dus wat houdt het volgerschap nu eigenlijk precies in?

Marleen zei

Drie lezers heb je al!! Eerste doel bereikt. Nu je ambities even bijstellen.

Trix zei

lieve an, wat dat volgerschap nou precies inhoudt? Geen idee! Ik vind het wel heel gezellig, om jullie foto's zo bij elkaar te zien. Krijg er een fijn clubgevoel van. En dat abonneren werkt ook al niet? Nou, dat is lekker! Tja, het ziet er mooi uit, dat blogspot, maar jouw blog heeft echt meer snufjes!

isabella zei

Lieve Trix, wat fijn dat er meer blogjes komen. Ik ben nu ook volger en als je iGoogle hebt kun je aangeven dat je daarop bericht krijgt of je weer iets nieuws geschreven hebt. Dit zijn dus weer andere snufjes dan bij Anna. Maar volgen blijf ik toch, hoe dan ook.
Liefs,
Isabella

Liek's zei

Lieve Trix!

Super dat je doorgaat, ik vind het altijd heel leuk om je blogjes te lezen en had ze ook al behoorlijk lang gemist!
Topper! Tot 4 juni ;)

Liefs Liek

Anoniem zei

Hoe vaak ik op je blog keek..... geen scherpe teksten van Trixie. De schrik sloeg me dan weer om 't hart; zou ze er nog zijn, of was ze 't blog zat.... 'k belde of mailde je dan om zeker te weten of.... JA, je was er nog!

Gelukkig heb je je pen weer opgepakt. Een teken van leven via je blog is erg handig én bijzonder leuk om te lezen! Nu hoef ik niet meer ongerust te zijn. Lang leve Trixie!

Hoi, Marlo

Anoniem zei

He Trix,

Eindelijk gehoor gegeven aan al je fans, én je innerlijke drive! goed zo! Ik keek nog regelmatig maar steeds weer een kleine teleurstelling....geen nieuws. Dus ik ben ook blij met je blog en ik denk velen met mij.

Liefs, Eline