dinsdag 12 mei 2009

Hart in actie

Geen camera´s te zien, nergens Wendy van Dijk en Natascha Froger, en dan tòch een geweldige hulpactie op touw zetten. Laat dat aan mijn vrienden Bram en Barbara over. Thuis hadden zij samen alles al bekokstoofd. Daarna belde Bram. "Trix, zet de borrel koud, ik kom straks iets met je bespreken". Die borrel staat hier 24 uur per dag koud, makkie dus. Daarna viel ik om van verbazing. Rustig ontvouwde Bram de te volgen route. "Aanstaande zaterdag gaat de schuur om, en de week erna kom ik met een tegelzetter je tuin betegelen, daarna zetten we er een fijne hut in, er komt licht, water, stroompunten, en de bedoeling is, lieve trix, dat jij de komende zomer heerlijk in je tuin kunt zitten". Mijn worsteling om een goede aannemer te vinden, resulteerde al bijna een jaar in een half onttakelde tuin, met een enorme schuur (" De Fabriek") die op instorten stond. Het liefst keek ik niet naar buiten om die troep niet te hoeven zien. Dat is nu wel anders. Ik zweer je, elke ochtend wrijf ik weer ongelovig in m'n ogen. Mijn achtertuin-puinhoop is veranderd in een lieflijk paradijsje!

Hier wordt met beleid de Fabriek afgebroken.
Kijk op het weblog van Anna voor de metamorfose! http://annagroot.punt.nl#479341

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oooooo, wat ziet dat er mooi uit!!! Heb even op de blog van je zus gespiekt. Wat een zaligheid. Heerlijk, die picknickhoek. Voor lange, lome zomerlunches.
Heb je ook al een Dynastie-bed, om daarna languit bij te kunnen komen met een cocktail?

Kus, Marleen

Trix zei

Schat, dat Dynastiebed (liefst met berenvel), moet er nog komen. Dat heb je goed gezien!! Ook is de stylist vergeten de kekke kussentjes op de banken te leggen, maar die kom je lekker zelf bewonderen. Lijkt me gezellig! kus trix

Liek's zei

Trix wat heerlijk dat je weer schrijft!
En je tuin ziet er echt supermooi uit!! Echt heel erg fijn!
Liefs Liek

Unknown zei

En wat fijn dat de fles wijn alweer paraat staat! Je hebt altijd al veel gevoel gehad voor wat prioriteiten zijn. Geweldige extreme 'make over'! Ik hoop dat we daar ook een verjaarsborrel krijgen...

dikke zoen,
Ciel