zaterdag 28 februari 2009

Werkweek 1

Zo. M'n eerste werkweek zit erop. Hard aangepakt, nieuwe planningen gemaakt, agenda volgeboekt, dat werk. Heerlijk om je weer zo nuttig te voelen! De opdrachten strómen binnen en m'n productie is zo mogelijk nog hoger dan voor de operatie. Dit is pas reïntegreren! Twee keer één uur per week? Voor mietjes!
(...)
Het liep een beetje anders. Na het weekend heerlijk thermaal bubbelen stond ik op maandagochtend te trappelen om weer te gaan sporten en werken. In de sportschool sloeg ik een modderfiguur. Daarna naar the office, en daar zo'n anderhalf uur niks gedaan. Gezellig koffie gedronken en héél veel mensen gezien, gezoend, gesproken.
Daarna de rest van de dag total loss!
Ook dinsdag en donderdag ben ik een paar uur naar kantoor geweest. Beetje mailbox lezen, samen lunchen, bijpraten. Niks nuttigs gedaan, maar ik werd er evenwel heel vrolijk van. En heel moe. Hoewel ik me niet helemaal aan het advies van de bedrijfsarts houd, begrijp ik nu wel dat ik echt opbouwen moet.
Dat opbouwen geldt overigens niet alleen voor het lijf, zo merk ik. Ook de geest is wat papperig geworden. In de sportschool snapte ik niet meer hoe ik me ook weer moest aanmelden, begreep ik niet meer hoe het hartslagmeetapparaat om moest en was ik de namen van die drie leuke instructeurs compleet vergeten. Inlogcodes, namen, procedures, daar stikt het van bij NS. Dat wordt nog leuk!
Tja Trix, dat krijg je er nou van als je alleen maar bezig bent met voetbalplaatjes plakken. Daarover gesproken: ik mis er nog één! Nummer 266!

3 opmerkingen:

Arno zei

Nummer 266? In mijn boek prijkt daar Mohamed Messoudi. Zijn kaartjes zijn schaars, maar wellicht is het een idee om Willem II te bellen of je hem niet gewoon transfervrij kunt overnemen. Is gezien de huidige misère aldaar waarschijnlijk goedkoper dan al die boodschappen die je moet doen voor dat verdomde plaatje...

Trix zei

Ik heb meteen de ochtend na deze post een telefoontje gekregen van m´n schoonzusje en de volgende dag lag ie in de bus. Het album is vol! Maar Arno, moet ik er NU pas achterkomen dat jij ook voetbalplaatjes spaart??! Kan ik je nog van dienst zijn met wat plaatjes? Ik heb nog een kilometer dubbelen liggen! xx

Arno zei

Jaaaa graag! Is dat inclusief bijbehorende boodschappen?
;-)
XA